چلچله

اینجا نه جای ماندن که گاه رفتن است . . .

چلچله

اینجا نه جای ماندن که گاه رفتن است . . .

چلچله

a.chelcheleh@chmail.ir وبلاگ چلچله

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

موجه نامه چلچله

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ


   قریب یک ماه است پری به این چلچله ی دست و پا شکسته ام نداده ام ! از چند روز مانده به نیمه شعبان و جشن خیابانی !! تا الان که در شب و روز مبارک رمضان ام . در این چند روز و شب گذشته هم از عمرم ،  گرفتار امتحانات بودم .

   برآنم که هر برگی که از درخت زندگی ام می افتد ، درسی ، امتحانی ، آزمایشی و تلنگری از بهترین دوست دارم با خود آورده است . پس می بایست به هر برگ افتاده ، نگاهی دوباره بیاندازم و از پس آن محبت بهترین دوستم را دریابم .

   در شب نیمه شعبان به میهمانی فرمانده ام رفتم  و طعم حضور را چشیدم ! 

 در فضای غبار آلوده فرهنگ آبادم ، به قول باران ! حس کردم سکوت ، رساترین فریاد است !

 صدای سید عزیز را شنیدم و حال و احوالی کردم ،

به میهمانی افطاری قبل از ماه مبارک رفتم ! دوستان قدیمی ام که حالا هر کدامشان برای خود مردی شده اند و کمتر ما را تحویل می گیرند رفتم ، خوش گذشت !

در فکر کارتن کردن کتابهایم هستم ، تا شاید فاصله ای و فراغتی !

در شبهای ماه مبارک ، شیخنا به فرهنگ ابادم می آیند و منبر می روند ، عجب منبری است ، اگر دل بدهیم !

به برکت دولت تدبیر و امید ! از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در محل کار چرت می زنم و صلواتش را نثار می کنم !

مستند خالد و مجتبی از شبکه افق را دیدم ، حرفهای مگو زیاد داشت ، تا چند روزی درگیرش بودم !

با دوستان به کهف الشهدا رفتیم ، زیارتم قبول !

امروز برای تشییع یکی از اقوام به بهشت زهرا رفتیم ، دیگر نباید غصه رفتن را بخوریم ، همه چیز مکانیزه شده است !

راستی نتایج امتحاناتم هم آمد ، چه راحت قبول شدم !!!

    

 

 

نظرات  (۴)

سلام
با  این عکسی که گذاشتین نشون میده چلچله رودخانه ای هستین .. پس زندگی در رود همیشه جریان دارد ... جوشش از سر بگیرد ... تا مصب راه زیادی در پیش است....
  • علی اکبر قلیچ خانی
  • منظور نوشته ات شاید این است که من هستم و می نویسم . باش خوب و امیدوار و نویسنده . التماس دعا 
    پاسخ:
    سلام 
    دقیقا همینطوره ! هستم ولی کم کار !
    دعامون کنید 
  • امیرحسین حاجی زاده
  • سلام
    خدا رفتگان همه از جمله تازه گذشته شما رو بیامرزه
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    خدا همه رفتگان از محبین امیرالمومنین علی علیه السلام را بیامرزد .
    سلام
    به سلامتی همه چی آرومه
    پاسخ:
    سلام 
    البته که همه چی آرومه !
    خدابیامرز سید مرتضی می گفت «ما زنده از آنیم که آرام نگیریم ****موجیم که آسودگی ما عدم ماست »
    الفاتحه مع الصلوات !!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی